4 березня відбувся шкільний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), який організували вчителі Василькевич С. І. та Гондз В. М.Участь у ній прийняли 4 команди з числа учнів 9-х – 11 класів. Учасники демонстрували свої вміння виконувати стройові вправи, марширувати стройовим кроком, стріляти зі пневма
... Читати далі »
4 березняу читальному залі шкільної бібліотеки учні 8-х та 10 класу переглянули документальну стрічку «Крим. Вкрадений півострів» та обговорили хроніку спротиву кримчан військовій агресії Росії.
Вшанувати героїв України, які загинули на Майдані, які захищають східні кордони нашої землі, подякувати їм за мужність, патріотизм, силу духу зібралися 1 березня учні 7-А класу та їх батьки. Разом із класним керівником Ковальською Г. Є. школярі підготували урок пам’яті «Сини України».
28 лютого учитель історії Нечесна Г. Я. організувала разом з учнями 10 – 11 класів круглий стіл на тему: «Українська Гельсінська Спілка – вектор визначено».... Читати далі »
27 лютого на базі нашої школи відбувся районний семінар-практикум учителів англійської мови «Модернізація змісту, форм і методів роботи щодо викладання іноземної мови в умовах реалізації НУШ». Учасники семінару мали змогу ознайомитися із досвідом вчителя англійської мови Кузик Н. М. щодо використання ігрових технологій для формування навичок усного мовлення учнів 1-го класу (урок на тему: «Happy Birthday»). Побували на віртуальній екскурсії «We love Ukraine», яку підготували та провели учні 4-А класу разом з вчителем англійської мови Боговик Т. М. А також своїм досвідом із проблеми «The teaching ga
... Читати далі »
25 лютого на загальношкільній лінійці відбулося нагородження учасників та призерів VIII Всеукраїнського конкурсу з німецької мови "Орлятко" (керівник Душніцька І. І.)
Рідна мова – найважливіший, найбагатший і найміцніший зв'язок, що з’єднує віджилі й майбутні покоління народу в одне велике історичне ціле.
Якщо прислухаємося, то почуємо, що зранку й до вечора навколо нас звучить мова. Однак ми так звикли до цього, що навіть не помічаємо її звучання. А що ж трапиться, коли нашої мови чи будь-якої іншої не стане? Якою
... Читати далі »